torsdag 24 april 2008

never wanted to met anyone like i want to meet you

Kommit till insikt
även om det kan vara svårt ibland
men bryta kontakten med vissa behövs
för att gå vidare
för vissa saker kan inte förlåtas
och bara mera smärtsamt att hålla kvar
än att försöka gå vidare och glömma
jag vill inte ha det så
man ska kunna förlåta och det brukar jag kunna göra
men nu jag är hellre i mitt skal och gömmer mig
för vissa saker tar tid
tillit är det svåraste som finns
men om man inte offrar och riskerar kan man inte vinna allt och ännu mer


Jag tror fortfarande på att endast ha en man och vara med han för evigt
vissa saker tyvärr är gjorda men för att jag trodde det bara skulle vara en man
är det lika horigt eller vad man ska kalla det då?
även om jag gömmer mig i mitt skal och som killar kallar det svårflörtad så tror jag på en evig kärlek.
För gud skapade kärlek för en anledning och han skapade smärta för en anledning


Killar som visar mig intresse trots de är snygga och verkar bra i dags läget blir jag bara skrämd över
jag går in i mitt skal och gömmer mig


Det finns en man vackraste jag någonsin har sätt och bara en man har jag kallat vacker till, han är inte intresserad av mig och det får mig att komma lite längre ut ut mitt skal och bli intresserad eller kanske borde kalla det nyfiken

Men när jag kallar någon vacker menar jag inte bara utseende (fast han har otroliga kindben) utan det står för hur han är också
men som sagt var jag är inne i mitt skal men är så glad att hitta en kille en vän som inte vill flirta med första tjejen som visar intresse (fast vadå första tjejen han kan välja o vraka) men ni fattar vad jag menar och bara skriver vanligt med mig. Men inget har han avslöjat för mig så egentligen vet jag ingenting och därför är jag bara nyfiken...
men träffa han jaa det vill jag det kan jag lova
ingen annan än han skulle jag vilja träffa
men jag är inge stocker så han behöver ej oroa sig för mig
han vet att jag är nyfiken om han vill då får han säga till

bless you all
therese nilsson

Inga kommentarer: