tisdag 15 april 2008

mitt liv

Så länge har jag fokuserat fel
har tänkt på min ilska och besvikelse på människor som bara sårar
att jag inte litat på någon inte ens på nära och kära
men de dagarna är förbi
varför slösa mina tankar åt det
det ger mig ingenting
jag har lärt mig en läxa
och kommer vara försiktig att släppa in en människa nära i mitt liv igen
om man vill vara min vän eller något mer då bevisar man det
och då kämpar man annars så ville den personen inte det helhjärtat

Träningen går bra nu jag tränar minst 3 gånger i veckan styrketräning och går och dansar
och powerwalk/springer minst 5 dagar i veckan men powerwalk/springa ska jag göra varje dag nu.
Jag ska fixa min kropp och bli stolt över mig själv för min egen skull och inte för andra.
Det börjar ta sig börjar känna att armar mer fasta nu och har träningsvärk i rumpan,armar,mage och ben från igår och det känns underbart :)
Men tänkte idag höra med gyminstruktörerna på nautlilus vad jag kan göra bättre och göra om träningspasset och lära mig mer av fria vikter.
Ska även dansa affro idag tänkte jag släppa loss på energin lite hehe :)

jag behöver mycke tips inom träning och mat för egentligen är jag ny på det men älskar att träna. Tips på träning och allt är tacksamt.

bless you all :)

Inga kommentarer: